Monday 24 October 2011

Petang td kira2 kol 4 mcm tue
Kepala  / badan bukan main lagi sakit
tanya staff pandai tak urut kat belakang guna syiling
semua geleng kepala...
adussss...jalan terbaik nyer lebih baik aku pegi massage...

Nasib lah saloon yg aku salu pegi yg kat tingkat bawah ku keja ada khidmat masagge..
sampai sana, terus memulakan urutan...
sejam lebih badan ku yg gendut nie DIULI seperti tepung.....
tapi hasil nyer adalah PUASSS...
kata staff sana AkAK nie byk angin lah....
apa2 aje lah janji saya ok jer lah...


Ok sekarang nie adalah ok sikit rasa badan tp flu tue masih lah ...
Eh, sekarg dah pukul 1130pm...
saya nak layan drama korean di channel 393...

sebelum tue....
Tapi dlm saya tak sihat nie terbayang2 seafood yg dekat Top Spot di kch...
masa balik kch ari tue ..2 hari berturut pegi saya...
Adik saya yg order nie...katanya telur tiram goreng...opsss..betul ke sebutan nyer...






No comments:

Post a Comment